Bewertungen von Pizzeria Villacidro Leeuwarden
Neue Beurteilungen
Kuipers
Heerlijk gegeten!
Mo
Perfecte pizza
Stephan
Goeie pizza, de tijd die door was gegeven voor de bezorging klopte ook. Dus helemaal tevreden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
JDeleeuw
niet eerder besteld Maar in de toekomst bestel ik zeker weer bij jullie Heb gesmuld van de pizza carbonara
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
De Jong
Erg lekkere pizza s. Vriendelijke bezorger en netjes op tijd.
Bouke
Smaak was prima temperatuur iets minder
Chris
Ok een drukke vrijdagavond, maar toch, 18.00 uur bestelden we de pizza's. Die kwamen 20.30 uur. Prima kwaliteit, maar dit is wel heel laat
Hanna
Meer dan 3 uren moeten wachten op de bezorging vd pizza's. Om 18:00 uur 3 pizza's besteld - bezorging "zo snel mogelijk". Eerste optie wat tijd betreft was 19:00 uur. 19:30 gebeld met de vraag waar de pizza's blijven... "Ze zijn er nu mee bezig", werd gezegd. Bezorgingg zal binnen 30 minuten zijn. 20:30 uur nogmaals gebeld, toen waren ze er nog steeds mee bezig, zei de dame aan de telefoon. 21:15 uur uiteindelijk de pizza's bezorgd. Heel jammer en enorm vervelend, want je kan mij niet vertellen dat alle pizza's die na 18:000 uur besteld zijn pas na 21:00 uur zijn bezorgd. Pizza's waren prima.
Paul
Optijd bezorgd, warm, en heerlijk!.
Annita
Nijman
Nienke Scheper
De pizza smaakte heerlijk, en een vriendelijke bezorger. Vlotte bezorging, top.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marijke
Zoals altijd weer fantastisch! Bedankt!! :)
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Steneker
Ikke
Beetje vroege bezorging...was nog maar net thuis. Veel kaas op lasagne
Bianca
Chantal
Echt een dikke 10! Super heerlijke en verse pizza’s, dit wordt mijn vaste adresje!
O
Best lang gewacht op de bestelling maar dat is begrijpelijk. Kan me voorstellen dat heel Leeuwarden bij deze goede pizzeria besteld en dat het dan druk is. Het bestelde eten was nog heerlijk warm toen het werd bezorgd en het smaakte voortreffelijk. Voor degenen die nog nooit bij deze pizzeria hebben besteld....dit is een absolute aanrader!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Ellen
Heerlijke goed gevulde pizza en warm bezorgd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
anoniem
Buurman@Henk😎
🥳🤪 heerrrrrrrrlijk!😋 niks aan veranderen!😃 tijd voor 🍻 & 'n goeie sigaar!😜 goed weekend & tot de volgende keer maar weer! 👌🤩🥳
Janet
An
Lekkere pasta, zo als gevraagd al dente. Bij de spaghetti bolognaise zat wat weinig saus, verder prima. Graag tot volgende keer
Annette Fabries
Pizza was prima....jammer dat het de helft van de vulling eraf was gegleden
H. Kok
N & A
Het was weer heerlijk
M.
Seepma
Heerlijk. Dit is nog een “echte” pizzaria
froukje walstra
Was de 1ste keer dat een pizza bij jullie heb besteld, was super lekker. Salade ook prima. Miste alleen de smily van Angelo :)
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Sieger Kampen
Heerlijke royale pizza
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Friesland Schilderwerken
5 sterren
Tom Kuipers
Top
Buurman@Henk😎
🤔 net als je denkt..beter kan niet? 😱 DUS WEL!😋 (zelfs de doos was lekkerrr😄🤣) hasta la vista babies & I'll be back!🥳👌
Danny
Jan Bosma
De Pizza was weer geweldig! En de salade super geweldig!
Patricia
Heerlijk gegeten alles vers top!
Merlijn
Wederom hartstikke lekker!
M.v.d.Wal.
Pizza's van Villacidro zijn altijd overheerlijk. Jammer dat er alleen Leeuwarden word bezorgd.
Buurman@Henk😎
🥳 SUPERLEKKERRR!😋🤤🤪 🤔 kan de pizzadoos niet vinden..is foetsie...😱😂 😁 lekker luie stoel + 🍻 + sigaartje! 🥳😎 a.u.b. niet storen..🤣
sanne doornbos
Picobello als altijd🤌
H. Kok
Milena
Goeie en snelle service + heerlijke pizza’s!
Feel X
Friesland Schilderwerken
Goede kwaliteit, nette bezorging en vriendelijke service. Wij zijn zeer tevreden en bestellen hier graag weer.
Gerard
Gewoon goed. Zoals altijd
Wenselaar
Was heerlijk!
Salvatore
Buurman@Henk😎
🥳 SUPERLEKKER & ORGASTISCH! 👌🤤😋🍻
Petra meijer
Was snel geleverd en het was heerlijk
Annette Fabries
Romano Francesco
Leuke mensen,Goede porties en bovenal héérlijk 👌💜🙏
Jackie van Cleef
Ga zo door😋
Aron
Beste pizza’s van Leeuwarden
Merlijn
Zoals altijd; hartstikke lekker ;-)
J
Chris
👍
Anoniem
Superlekker en strak op tijd bezorgd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Bouke
Hij was weer lekker, alleen lauw vsn temperatuur!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Anita
Super!!!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Heijmans
Friesland Schilderwerken
Beste pizzeria van Leeuwarden. Heerlijke pizza’s, goed belegd en altijd met smaak gemaakt. Je merkt dat ze hun best doen voor hun klanten. De bestelling was netjes op tijd en de pizza’s waren top. Zeker een aanrader!
Jop
Helaas was de pizza die ik bestelde niet goed. Doos was aan een kant open en het sap van de paprika mer de tomatensaus had de doos aangetast. Pizza was gelukkig nog wel warm door de zak van de bezorger die er om heen zat. Pizza proefde niet lekker, de rollade had geen fijne smaak. Het proefde alsof het over datum was. En daarom naar weggegooid. Het is een hele poos geleden dat ik bij Vilacidro een Pizza heb besteld. Het was altijd goed. Vanavond dus niet. Ik heb nog wel gebeld en mijn kritiek geuit. Niet met de bedoeling om een nieuwe pizza te krijgen of om een korting. Maar een jritische noot.Dus Vilacidro neem, deze klacht serieus. Ik zal helaas geen pizza meer bij jullie bestellen.
T van der meer
De smaak van de 2 Bambino pizza's was goed, maar er zaten 2 harde botstukjes in de pizza. Het koste bijna mijn vullingen.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Ron Sinnema
HD rodenhuis
Gewoon goed. Top
Percifal
Was top
Buurman@Henk😎
😁 kon niet beter zou ik zeggen.. en toch blijft het steeds beter smaken!🥳👌🤪😋🤤 (weegschaal heb ik stiekum geblinddoekt..🤣) werk ze nog ff, en tot de volgende keer!😎 aftellen= begonnen..!🍻😘
H. Kok
👍
Pieter
Roy
De Vries
Voor het eerst sinds jaren nu meer dan een half uur te laat.
HeijMd
De pizza’s waren weer super lekker. Alleen jammer dan er een stuk korst van de kaas op de pizza lag.
Marja Hesselink
De Lasagne alle Melanzane was overheerlijk
M. HAANDRIKMAN
Nvt
Geert
Voor ons de beste pizzeria. Echt lekkere pizza niet te vet en niet te zout. Gewoon perfect. En onze kleindochter zat heerlijk te smullen van de spaghetti.
Van den H
Het was een Super lekkere pizza…!!! Bedankt!!!
Sanny
Voor ons de beste pizza’s in Leeuwarden: vers belegd, lekkere dunne bodems en weinig tot geen vet. Personeel is ook erg attent.
Ikkedeikik
Doorweekte bodem.....
Erwin Jansma
Lekkere pizza's, en vlotte bezorging.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Buurman@Henk😎
🥳 vernietigd lekkerrrrrr!🤤 al ruim 7 jaar een pizza + pasta-heaven!🤩 ff verder genieten; 🍻+ 'n Vasco da gama Brasil (sigaar!🤪) & Hidalgo kijken!😀 mooi weekend voor jullie! 🥳👌🥂
Andrea
Pizza's waren erg droog en hard. Weinig tomatensaus, viel erg tegen.
M. HAANDRIKMAN
Beetje te laat. Had veel meer toppings. Was niet echt terug te vinden. En erg koud. De onderste pizza in de tas. Dus terug in de oven gedaan. Jammer. Hoop volgende keer beter toch 🙏
J. Will
Helaas moesten wij constateren dat de vandaag bestelde pizza's niet de kwaliteit hadden van wat wij gewend zijn van Villacidro. De bodem was goed, echter de ingrediënten waren karig en sommige niet gaar. Verder misten de plastic beschermkapjes in de dozen. De pizza's waren prima op tijd afgeleverd en goed warm.
Scheper
Was heerlijk, voor herhaling vatbaar.
Buurman@Henk😎
👌 perfectie in optima forma!🥳😍🤤 enne....tot volgende week! 😁😎🤪 goed weekend!🥂🍻😄
H. Kok
mario
erg goeie pizza's ook erg attent ivm een verjaardag hadden ze de pizza extra versierd incl de doos voorzien van felicitaties en een zakje snoep erg leuk bestel hier zeker weer
Frank
Heerlijke pizza zoals altijd alleen was de extra knoflook deze keer vergeten.
Jonne
Altijd goed en heerlijk. Beste pizzas van de stad. Goede en fijne bezorging. Een dikke aanrader altijd!!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
RK
JoGa
Heerlijke pizza's! Blijven de beste vd stad.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marco
Beste Pizzeria van Leeuwarden!
M. HAANDRIKMAN
Dik voor elkaar !!
Buurman@Henk😎
🥳👌🤤😁 PERFECT!🤪😀😋😍 (kort &krachtig!🥳)
Alie
De smaak was helemaal prima maar de pizza was slap en lauw. Even in de oven en weer helemaal goed. Bezorgtijd meer dan een uur is wel fors.
Jackie van Cleef
Daniël Brattinga
T was weer een lekkere pizza 😋. Ik ben tevreden.
Ronald
Bestelling precies op tijd. En de pizza’s heerlijk, gelukkig niet te zout (dus geen nadorst), goede ingrediënten. Top!
Frieda
Ze waren weer fantastisch
Henk
De pizza was erg lekker en vlot geleverd, we hebben echt genoten. Voor herhaling vatbaar
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.